2017. február 24., péntek

A trigonometria átka

„A gyereknevelés alapmondata: mert azt mondtam!”


Morgen Freeman! #idegnémet

Mondhatjuk, hogy – némi járulékos veszteséggel  túléltem a hetet, mivel pedig ma egy sulis rendezvény miatt nincs tanítás, a szépítő... oké, inkább csak rekord hosszúságú alvás, illetve két vödör kávé után a gép elé szabadítottam magam. Ez lett az eredménye.

A szöszt ihlető pikcsör  és igen, badass voltam, POV-t cseréltem. Tuti rólam írták a Bad Girl c. dalt.

jellemzők: a matek tényleg egy szar tantárgy  az még szarabb, ha a tanár is szar, Castiel POV, első százszavas irományom, Claire  egyszerűen nem lehet nem imádni, humoros, Destiel parenting, domestic!Destiel, egyperces, ember!Castiel, nyugodt!Castiel, csupán-szemtanú!Castiel, Pokol, ember!Dean, kamaszt-nevelő!Dean, vicces!Dean


Claire-rel veszekedni jóformán hobbinak számított mostanság. Bár én egész jól viseltem a hangulatváltozásait, Dean legtöbbször képtelen volt erre: úton-útfélen összeugrottak valamin. Emiatt aztán sokszor zengett kiabálástól a ház.
Ez is olyan nap volt. Dean számon kérte Claire-t a matek egyesről, amit csalás miatt kapott. A válasz erre az volt, hogy semmi köze a jegyeihez, nem az ő tanulmányairól van szó.
Ő ezután negyedórás liturgiát zengett szerencsétlennek a tiszteletlenségről, hálátlanságról. Claire-t ez nem hatotta meg túlzottan, sőt:

– Tudod mit? Menj a Pokolba!

A reakció más lett, mint elképzeltem. Dean szélesen elvigyorodott, majd önelégülten felém biccentett.

– Szerinted őt hol szedtem fel?



4 megjegyzés:

  1. Kedves Lori! Ez igazán célratörő volt! Mikor megláttam, hogy írtál, örömömben majdnem ki kellett mennem pisilni. :D Ez pontosan olyan volt, mint egy jó lövés: rátartod és PUFF! :) Jó ez a téma, nagyon jó! És ezt nem úgy értem, hogy ha abbahagyod, levadászlak... de azért még írhatnál ilyeneket! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó! :) Hm, azért bízok benne, hogy azóta sikerült kimenni pisilni, és nem kellett itt ülnöd két napig miattam. :D A levadászós résszel kapcsolatban pedig csak annyit, hogy értettem a célzást - jajj, de szar szóvicc -, és nem, egyelőre semmiképp nem tervezem lehúzni a rolót, erről biztosíthatlak. ^^

      Köszönöm szépen a rengeteg támogatást és, hogy mindig elolvasod a kis agymenéseimet. Még fogok ilyeneket írni, ígérem. Ha nektek tetszik, nekem pláne. :)

      Törlés
  2. Én viszont levadászlak, ha nem írsz még ilyeneket, úgyhogy vigyázz :D Lehet nem lövök olyan jól, mint Castiel Gumby, de az biztos, hogy makacs vagyok és kitartó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, tessék, Lexy nem célozgat a dolgokra, hanem leírja kerek-perec, hogy ha nem teszem, amit tennem kell, megmurdelok. Ezek után nem is merek mást mondani, csak, hogy igyekezni fogok. :D

      Törlés

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony
CREDITS
Model1 Model2 Texture1 Texture2 Texture3